W dniach 9-10 września odbyła się kolejna edycja Festiwalu Marketingu w Warszawie. Jak co roku do EXPO XXI przybyło wielu wystawców, którzy zaprezentowali swoje innowacyjne rozwiązania z branży reklamy i marketingu. W tym roku targi zostały połączone z Festiwalem Druki i tym sposobem powstała jedna, wielka impreza łącząca dwie podobne dziedziny: branżę reklamowo-gadżetową i druk na tekstyliach, zdobienie i znakowanie odzieży firmowej.
W ciągu dwóch intensywnych dni miały miejsce także specjalne wydarzenia towarzyszące, które są ściśle powiązane z Festiwalem Marketingu. Dokładniej są to konkursy POS STARS, SUPER GIFT oraz Złoty medal, a także konferencja Marketing Mix oraz EVENT MIX. Z uwagi na panującą epidemią COVID-19 całe wydarzenie odbyło się z uwzględnieniem wszelkich wytycznych stworzonych przez Ministerstwo Rozwoju z Głównym Inspektoratem Sanitarnym. Dzięki temu Festiwal Marketingu zyskał miano BEZPIECZNE TARGI.
Oczywiście nie mogło nas zabraknąć i po raz kolejny byliśmy jednym z wystawców prezentujących nasze najlepsze produkty. Wśród nich znalazły się dedykowane etui na telefon, ładowarki samochodowe i sieciowe oraz różnego rodzaju uchwyty które można dowolnie personalizować. Takie rozwiązanie to doskonały pomysł na gadżety reklamowy, które mogą tworzyć cały system identyfikacyjny marki. My tworząc nasze produkty kierujemy się przede wszystkim potrzebami naszych klientów, a nasze 18-sto letnie doświadczenie w branży pomaga nam lepiej zrozumieć rynek i dopasowywać ofertę nawet do najbardziej wymagających.
Tym sposobem zgromadziliśmy bardzo bogaty asortyment do którego w ostatnim czasie dołączyły kolejne produkty licencyjne od Polskiego Związku Piłki Nożnej. Jest to dla nas kolejny sukces, dzięki któremu cały czas pniemy się ku górze, a także dowód, że oferowane przez nas produkty są wysokiej jakości.