Festiwal inspiracji już za nami.
Tegoroczna Odsłona Festiwalu Marketingu miała miejsce 18-19 września w EXPO XXI w Warszawie. Wystawcy ściśle związani z branżą reklamy i poligrafii prezentowali swoje promocyjne artykuły, najnowsze produkty oraz swoje innowacyjne rozwiązania, dzięki którym są na tak wysokim poziomie. W ciągu dwóch dni targów, ponad 5600 osób odwiedziło stoiska, na których każdy mógł zapoznać się z najnowszymi ofertami firm i marek.
W tym roku nasza marka FunnyCase.pl debiutowała pośród wystawców. Naszym głównym celem było przedstawienie licencyjnych produktów, które już cieszą się ogromną popularnością. Dzięki temu, ze jesteśmy jednym z największych w Polsce i Europie licencjobiorców mogliśmy zaoferować szeroki wybór naszych produktów dopasowanych do różnych grup wiekowych. W gronie naszych najpopularniejszych licencji znalazły się: Hello Kitty, Rick & Morty, Dragon Ball, Garfield, Atomówki, a także Klasyki Cartoon Network.
My osobiści, bardzo żałujemy, ze targi trwały tak krótko, ponieważ było to niezwykle ważne wydarzenie w naszym branżowym doświadczeniu, dzięki któremu zyskaliśmy mnóstwo nowych kontaktów oraz zebraliśmy masę pomysłów na nowe realizacje. Dlatego śledźcie uważnie nasze działania, ponieważ już wkrótce was zaskoczymy nowościami.